Klacht Vodafone: Niet werkende telefoon dat verkregen is via Vodafone en het constant doorverwijzen naar externe

Mummyofgirls

Ik heb 1 juni 2019 mijn IPhone 7 ter reparatie aangeboden via de Vodafone winkel in Rijswijk. Mijn iPhone kon uit het niets geen verbinding maken met de netwerk, dacht eerst zelfs iets mis met de simkaart maar na meerdere simkaarten te hebben geprobeerd was het overduidelijk dat het aan de telefoon lag. Ook kon ik het niet opladen bleef maar op 1 % staan ook in de winkel werd geprobeerd om laden maar zelfde fout werd geconstateerd. Mijn telefoon werd dus opgestuurd naar Dynafix. Ik heb daarna lang niets vernomen over hoe ermee stond ( alleen 2 sms van Dynafix dat het aangekomen is en in behandeling was) Prima allemaal. Tot 15de juni ongeveer kreeg ik een sms om te reageren op een mail ( wat ik nooit heb ontvangen dus reageren zal moeilijk worden) ik heb zelf gebeld met Dynafix om te vragen wat voor mail verstuurd was want ik had niets ontvangen en of het opnieuw verstuurd kon worden zodat ik eventueel een reactie erop zal kunnen. Mij werd verteld dat het niet kon en na paar minuten werd mij verteld is naar de winkel verzonden en ik met ze moet afhandelen prima geen probleem. Ik heb vervolgens gevraagd wat het probleem met de toestel is? Aan mij werd in de eerste instantie verteld door de medewerker dat mijn iPhone 7 die ik nieuw heb ontvangen van Vodafone ( in november 2018 omdat ik mijn oorspronkelijke iPhone 7 na meerdere reparaties via Dynafix steeds defect retour kreeg met andere klachten dan waarvoor het steeds werd opgestuurd, was in korte tijd meerdere keren terug moeten gaan naar de winkel omdat telkens iets anders defect ging na reparatie wat eerst niet was ook daarover heb ik niets gezegd of geklaagd ) geen originele iPhone en valse of namaak onderdelen bevatte ( wat ik heel erg vreemd vond). Ik ben dus naar de winkel gereden ( weer kosten gemaakt denk aan benzine, parkeerkosten en belkosten naar Dynafix) waar ze raar vonden dat Dynafix zoiets verteld en ze zouden zelf contact met Dynafix opnemen hierover. Na dagen niks te hebben vernomen ( ondertussen kreeg ik nog sms’jes van Dynafix om te reageren ) heb ik wederom weer contact opgenomen met ze en weer uitleg gegeven over situatie en deze keer na 30 mins discussiëren kreeg ik nu andere antwoord dat het fout was wat mij reeds was verteld en excuses werd aangeboden ( waar ik eerlijk gezegd weinig aanhad) en dat uitgezocht zal worden wat er aan de hand was. Ik heb en had destijds specifieks verteld aan de winkel en telefonisch aan Dynafix dat simkaart lezer defect is. Vodafone verwijst naar Dynafix

Mijn telefoon kosteloos omruilen voor een wel werkende telefoon! En niet steeds hun klanten verwijzen naar externe partners waar ik niet heb om gevraagd

Ook een klacht indienen over Vodafone?