Klacht Vodafone: Nieuwe klant Vodafone thuis - thuisbox werkt niet

Klachtnummer
# 124822
Gebruiker
Chris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds drie weken klant bij Vodafone thuis. Vrijwel direct nadat de box was aangesloten zag ik een blokkerig beeld wat steeds erger werd. Na enkele dagen kreeg ik geen enkel beeld meer en bleef het lampje op de box knipperen. Ik heb Vodafone een aantal keer gebeld en telkens werd een "standaard" protocol gestart (box uitzetten, opnieuw opstarten, etc.), wat ik zelf ook al een aantal keer had geprobeerd. Pas na anderhalve week kreeg ik te horen dat ik een nieuwe box opgestuurd zou krijgen. Later hoorde ik dat dit tot 10 werkdagen zou kunnen duren. Al met al betekent dit dat ik ongeveer een maand geen televisie heb (terwijl deze wel gefactureerd wordt). Ook worden blijkbaar de gegevens niet goed bijgehouden want ik werd gisteren ook weer gebeld door een medewerker van Vodafone ('of er problemen met mijn box zijn?'), terwijl een oplossing al geboden was. Ik ben teleurgesteld in Vodafone (als nieuwe abonnee) omdat het te lang duurt voordat er een oplossing komt.

De oplossing

Compensatie voor de tijd dat de box niet werkt (creditfactuur)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen