Klacht Vodafone: Nog steeds geen activatie van nieuwe sim-kaart (nr. 0684092629)

Ochel

In juni 2019 heb ik een abonnement aangevraagd bij Vodafone (Start L 2 jaar). 28 juni heb ik de nieuwe sim-kaart ontvangen en sindsdien is het Vodafone niet gelukt de nieuwe sim-kaart te activeren. Ondanks veelvuldig telefonisch contact en contacten via chat, e-mail en de winkel in Utrecht. In alle gevallen werd mij gezegd dat het binnen 48 uur geregeld zou zijn, maar het is nu drie maanden later en ik ben nog steeds niet bereikbaar.

Activeren van mijn nieuwe sim-kaart met nummer 0684092629. Indien dat niet mogelijk is dan graag ontbinding van mijn contract met een overgangsperiode waarin ik een nieuwe provider kan benaderen en mijn nummer behouden blijft. Ontbinding van contract ontvang ik dan graag schriftelijk.

Ook een klacht indienen over Vodafone?