Klacht Vodafone: Nummerbehoud mobiele telefoon

Klachtnummer
# 163885
Gebruiker
Gerry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ivm met nieuwe werkzaamheden stopt op 22.04.16. mijn zakelijk Vodafone abonnement en dien ik zelf een abonnement af te sluiten.
Mijn nieuwe provider had ik om nummer behoud verzocht.

Maar ondanks meedere pogingen van zowel mijn nieuwe provider als mijn werkgever, wil Vodafone mijn huidige nummer pas op 30.06.2016. vrijgeven.
Dit is uiteraard geen optie omdat ik dan 2 maanden zonder zit.
Vodafone schijnt zich niet te realiseren dat ze met deze starre en weinig dienstverlenende houding hun imago op het spel zetten. Niet alleen bij mij maar ook bij onze IT afdeling die er in een veertig minute durend gesprek niet in slaagde hier wat te doorbreken.

De oplossing

Vodafone, denk mee met je klanten.
Op 23.04.2016. start het abonnement bij mijn nieuwe provider.
Wilt u ervoor zorgen dat ik dan mijn huidige nummer dan kan gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen