Klacht Vodafone: nummerbehoud niet doorgevoerd!

Klachtnummer
# 110926
Gebruiker
sm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 april heb ik mijn abonnement opgezegd met nummerbehoud. Nu 23 mei is mijn abonnement opgezegd, maar mijn nummerbehoud niet doorgevoerd. Gelijk even bellen met de klantenservice om verhaal te halen. Krijg ik ene Macht van den burg aan de en vervolgens krijg ik doodleuk te horen dat ik 4 tot 5 weken moet wachten. Vervolgens geef ik aan zijn manager te willen spreken zegt ie dat t 2 weken kan duren daar waar t net nog 4 tot 5 weken waren. Meneer ben je nou de boel bij mekaar aan het liegen? Nee mevrouw dat doe ik niet u luistert niet goed. Ow vertel het me dan nogmaals, ja we kunnen niets voor je doen je zult moeten wachten. Nee meneer ik ga niet wachten. Ja dat is jou probleem (wordt meneer ook nog grof). Dus van jullie probleem maken jullie nu mij probleem? Wat een service zeg! In het verleden heb ik vaker nummerbehoud aangevraagd bij een andere provider en dat ging gewoon vlekkeloos en binnen 24 uur, dus waar heeft vodafone het over met de 4 tot 5 weken? Erg slecht!

De oplossing

Ik wil graag dat vodafone dit probleem oplost en ik binnen 24 uur weer bereikbaar ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen