Klacht Vodafone: nummerbehoud niet doorgevoerd!

sm

Op 23 april heb ik mijn abonnement opgezegd met nummerbehoud. Nu 23 mei is mijn abonnement opgezegd, maar mijn nummerbehoud niet doorgevoerd. Gelijk even bellen met de klantenservice om verhaal te halen. Krijg ik ene Macht van den burg aan de en vervolgens krijg ik doodleuk te horen dat ik 4 tot 5 weken moet wachten. Vervolgens geef ik aan zijn manager te willen spreken zegt ie dat t 2 weken kan duren daar waar t net nog 4 tot 5 weken waren. Meneer ben je nou de boel bij mekaar aan het liegen? Nee mevrouw dat doe ik niet u luistert niet goed. Ow vertel het me dan nogmaals, ja we kunnen niets voor je doen je zult moeten wachten. Nee meneer ik ga niet wachten. Ja dat is jou probleem (wordt meneer ook nog grof). Dus van jullie probleem maken jullie nu mij probleem? Wat een service zeg! In het verleden heb ik vaker nummerbehoud aangevraagd bij een andere provider en dat ging gewoon vlekkeloos en binnen 24 uur, dus waar heeft vodafone het over met de 4 tot 5 weken? Erg slecht!

Ik wil graag dat vodafone dit probleem oplost en ik binnen 24 uur weer bereikbaar ben.

Ook een klacht indienen over Vodafone?