Klacht Vodafone: Nummerbehoud verloopt niet goed

Ella Mae Wester

Ik heb nummerbehoud aangevraagd tbv een abonnement bij Hollandsnieuwe, maar dat loopt mis. Vodafone heeft mij verteld dat zij op 3 januari 2014 een tegenvoorstel hebben gedaan aan Hollandsnieuwe voor het overzetten van mijn nummer op 3 april (na een oorspronkelijke weigering omdat ik bij Vodafone zakelijke klant was). Hollandsnieuwe geeft aan dat zij het tegenvoorstel niet hebben ontvangen. Hollandsnieuwe verzoekt mij nu om een nieuw verzoek tot nummerbehoud in te dienen. Maar daardoor moet ik 3 maanden langer klant blijven bij Vodafone a €180,-, omdat Vodafone die opzegtermijn hanteert. Dat wil ik niet. Als klant heb ik immers de procedures correct gevolgd.

Een oplossing zou kunnen zijn dat:
- Vodafone het tegenvoorstel opnieuw naar Hollandsnieuwe stuurt (met een kopie naar mij!), waarna Hollandsnieuwe het tegenvoorstel per direct goedkeurt. Hiervoor is communicatie tussen Vodafone en Hollandsnieuwe noodzakelijk.
of:
- Vodafone niet opnieuw een opzegtermijn van drie maanden hanteert als Hollandsnieuwe namens mij een nieuw verzoek tot nummerbehoud doet.

Ook een klacht indienen over Vodafone?