Klacht Vodafone: Omzetten van pre-paid naar abonnement !!

Vodafonecase

Mid Januari 2019 heb ik een iPhone Xr besteld met nummerbehoud. Dit toestel is 20 Januari geleverd. Dat nummer was een pre-paid kaart die omgezet moest worden naar een Red Together extra 2 jaar account.
De omzetting zou 25 januari plaats vinden om 09:00 uur. Rond die tijd kregen we een melding dat de oude pre-paid kaart gedeactiveerd was en de nieuwe abonnements kaart gebruikt kon worden. De nieuwe sim kaart werkte echter niet en de oude kon niet meer gebruikt worden. Na vele malen bellen en doorverbonden te zijn was er iemand van Vodafone die een "case" zou aanmaken omdat er meerdere klanten waren met dit probleem...
Ik moest nog 10 werkdagen wachten en dan was het opgelost. Ik heb 10 werkdagen gewacht en ben zelf gaan bellen. Mijn "case" was gesloten omdat niet alle juiste informatie in vermeld stond. Er werd een nieuwe "case" aangemaakt. Het is nu 22 februari 2019 de 10 werkdagen van mijn nieuwe "case" zijn voorbij maar nog steeds kan niemand mij helpen nog krijg ik enige informatie wanneer het omzetten daadwerkelijk zou plaatsvinden.. Het enige wat ik te horen krijg is dat ze (vodafone) niets kunnen zeggen over wanneer het opgelost wordt. En omdat er een "case" op staat kan ik de order niet cancellen maar ik kan ook geen andersom kaart met een nieuw telefoon nummer krijgen. Kortom er kan niets gedaan worden en ik moet wachten!!!! Vodafone is niet pro-actief en zegt in feite "zoek het maar uit", dat ik al een maand een telefoon heb die niet gebruikt kan worden is niet relevant, want er staat een "case" open !! VODAFONE ik ben al vanaf het eerste begin klant met meerdere gebruikers maar ik ga absoluut alle contracten cancellen, alleen kan dat niet omdat er een "case"open staat !! I rest my case!!

Ik wil dat Vodafone de "case" serieus neemt en duidelijk communiceert. Een snelle oplossing bewerkstelligd en compensatie geeft voor het niet kunnen gebruiken van de telefoon. Zoals overeengekomen in het koopcontract.

Ook een klacht indienen over Vodafone?