Klacht Vodafone: Onbeperkt bellen en smsen toch kosten

Klachtnummer
# 120293
Gebruiker
Jeffrey.vanlaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement 9 juli gewijzigd naar Vodafone red-3d. Nu zag ik dat ik ineens toch kosten had in de app van Vodafone. Heb hier daarna voor gebeld en zei de man aan de telefoon dat ik eerst moest laten incasseren daarna terugboeken en me gewone abonnement betalen . Ik Heb niet voor niets ne abonnement verandert omdat ik gek werd van de kosten. Ik hoop dat u mij hierbij kan helpen ?

De oplossing

Kwijtschelding van extra kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen