Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: onbereikbare klanten service en onvoldoende info maken dat ik ongeweld 45 euro voor 2 GB betaal....
Details
Klacht
Voor mijn vakantie in juli 2023, ben ik naar de winkel van Vodaphone in Alkmaar gegaan. Ik wilde een wat hogere bundel. Ik kreeg voor 5 cent meer, 2 maal zoveel gigabites. Ik voelde me goed geholpen. Ik had voor 15 euro, 2 gig aan data.Tijdens mijn vakantie al in Limburg, kreeg ik een berichtje van mijn telfoon, dat mijn bundel bijna op was. Ik was zeer verbaasd.
Ik heb geprobeerd een medewerker van Vodaphone aan de lijn te krijgen, maar na lang wachten hoorde ik dat het te druk was, en dat ik terug gebeld zou worden. Nooit terug gebeld.
Ik heb vanalles geprobeerd om mijn verbruik terug te brengen. (tja, ik ben geen internet wonder, maar het lukte om het verbruik van aantal apps te verminderen (en wat apps verwijderd). (uren bezig geweest, tijdens mn vakanties, op campings, waar internet was).
Vodaphone ook nog via de service knop van de inmiddels gedownloade app, proberen te benaderen, geen resultaat.
Met pijn en moeite heb ik voor een maand voor 30 euro extra een bundel gekocht.
De vodophone app, had ik inmiddels gedownloaded. Ik zag aan het eind van de maand, ,dat ik veel te veel had gekocht, ik maakte circa 1 gig op. Ik dacht, ach nu is het bijna klaar met de extra 30 euro.
Tot mijn stomme verbazing, bleek de 30 euro bundel gewoon door te lopen. Ik had dat nergens gelezen. Ik heb daar geen enkele waarschuwing over gehad.
Ik heb in juli een rekening van 25 euro, in augustus van 43 euro en ook in september van 43 euro.
Er zijn vast mensen die handiger zijn met vodaphone, maar voor mij was het kompleet niet transparant dat dit 'gewoon'door liep. (een abonnement eindigt toch ook gewoon).
Ik heb vandaag gebeld naar de klantenservice.
Ik hoorde dat, hoewel ik dacht dat ik inmiddels een uit knop op de vodaphone app had gevonden, voor de extra bundel, stond de bundel nog steeds aan...
Ik kreeg uitleg dat het een heel gebruikelijke gang van zaken is dat de bundel 'gewoon'door loopt. Het bedrijf vindt het duidelijk. Zoveel is helder.
Echter ik als klant, snapte het niet, ondanks dat ik hard mijn best heb gedaan het te snappen.
Ik heb uitgelegd dat dat ik dat totaal niet verwacht had...
- De voor mijn nieuwe app, is totaal niet duidelijk.
- klanten service was niet te bereiken en kwam afspraak tot terug bellen niet na.
- ik ben 67 jaar en mijn leven lang klant van Vodaphone, kan vodaphone een beetje coulant zijn, en bv. de kosten delen met mij..................................
Gewenste oplossing
coulance regeling.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.