Klacht Vodafone: Ondanks weigering van Vodafone heb ik recht op het gratis aangeboden artikele.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404564
Gebruiker
P. van Lee
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 4 november bij Vodafone een nieuwe Samsung Galaxy S10 plus ad Euro 809 gekocht. Bij de aanbieding stond in de winkel vermeld met gratis wireless battery charger.Na de aankoop en afrekening van het toestel werd het formulier ingevuld voor het gratis artikel.Toen werd medegedeeld dat juist op die morgen de actie was beëindigd. Daar de koop reeds was gesloten, overlegd met de winkel en het hoofdkantoor van Vodafone maar beiden wijzen naar elkaar of naar Samsung. Ik ben van mening dat het aanbod op het moment van aankoop nog werd vermeld en besproken,dus nog geldig was.

Gewenste oplossing

Gewoon zoals aan het begin van het gesprek in de winkel werd aangeboden,het gratis artikel verzorgen en opsturen.
Geboden oplossing
Er is niets aangeboden. Vodafone neemt niet eens de moeite om te reageren op mijn klacht. Dat wil toch al wat zeggen over de beleefdheid van dit bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen