Klacht Vodafone: Ondanks weigering van Vodafone heb ik recht op het gratis aangeboden artikele.

P. van Lee

op 4 november bij Vodafone een nieuwe Samsung Galaxy S10 plus ad Euro 809 gekocht. Bij de aanbieding stond in de winkel vermeld met gratis wireless battery charger.Na de aankoop en afrekening van het toestel werd het formulier ingevuld voor het gratis artikel.Toen werd medegedeeld dat juist op die morgen de actie was beëindigd. Daar de koop reeds was gesloten, overlegd met de winkel en het hoofdkantoor van Vodafone maar beiden wijzen naar elkaar of naar Samsung. Ik ben van mening dat het aanbod op het moment van aankoop nog werd vermeld en besproken,dus nog geldig was.

Gewoon zoals aan het begin van het gesprek in de winkel werd aangeboden,het gratis artikel verzorgen en opsturen.
Er is niets aangeboden. Vodafone neemt niet eens de moeite om te reageren op mijn klacht. Dat wil toch al wat zeggen over de beleefdheid van dit bedrijf.

Ook een klacht indienen over Vodafone?