Klacht Vodafone: ondeugdelijk toestel ontvangen

Betsy

Mijn Iphone is okt/nov 13 ter reparatie aangeboden aan Vodafone.
De telefoon kon niet worden gerepareerd. Toestel kon worden omgeruild voor een nieuw toestel. Keuze gemaakt de kosten hiervan te betalen voor een omgeruild toestel. Na het in gebruik nemen van het nieuwe toestel werden de telefoonrekeningen hoger. De WIFI knop blijft van de nieuw omgeruilde iphone defect te zijn. Dat wil zeggen dit ik in okt/nov 2013 een ondeugdelijk toestel hebt ontvangen. Het nieuwe omgeruilde toestel met deze klacht en opmerking bij Vodafone gebracht in apr 2014.
Met mijn onvrede bij de Vodafone winkel geweest, een schriftelijk klacht per aangetekende brief verzonden en telefonisch mij klacht onderbouwd.
Vodafone wil dat ik opnieuw een nieuw omgeruild toestel bij hen koop. Zij vergoeden niets. Het vermoede heb ik dat mijn klacht van het defecte toestel in combinatie met het wel of niet hebben van garantie op het oude en/of nieuwe toestel niet begrepen wordt. Het gaat om een ondeugdelijk toestel.

De wens is een iphone te ontvangen met een werkende WIFI knop zonder dat daar een vergoeding tegen over staat.

Ook een klacht indienen over Vodafone?