Klacht Vodafone: Onethisch gedrag Vodafone

Klachtnummer
# 274382
Gebruiker
Marion_74
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de bijlage zit mijn klacht. Deze gaat over verkeerd voorlichten, verkeerd adviseren/verkopen, niet reageren op klachten, ondeuglijke systemen, en onetisch gedrag.

De oplossing

Ik heb al een antwoord gekregen van de klantenSERVICE(?). Niet veel meer dan dat zij in het systeem kunnen zien dat de verplichte sms-jes verstuurd zijn en dat ik verantwoordelijk ben voor abonnementen voor kinderen onder de 18 jaar. Op de rest wordt niet ingegaan. Ik zou al blij zijn als ik serieus genomen zou worden (los van de kosten).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen