Klacht Vodafone: ongemerkt internetverbruik

Klachtnummer
# 52808
Gebruiker
m4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg 19.35hr plots deze sms:
Je hebt ?100 datakosten buiten je bundel. Als bescherming is je data nu tot einde maand gestopt. Doorgaan? Sms "NL data aan" naar 4000 of ga naar My Vodafone

Ik begrijp hier niet uit hoeveel het is.. maar ik stop me internet direct..volgende ochtend gebeld en kreeg tot me schrik te horen dat ik al €255 moet bijbetalen en ik al op 8gb zat....

hoe kon ik dit weten? ??? Totale verassing! !

nooit een sms als waarschuwing gehad!

Situatie zit zo..ben al vele jaren tevreden bij Vodafone.. vroeger vaak verassingen op me factuur gehad en vaak veel bijbetaald.. nu kwam het red abonnement en dit was ideaal voor mij.. 'een abonnement zonder verassingen of plotseling bijbetaling'

Nou... dit is een enorme verassing voor me en ga dit niet betalen.

Ik heb NOOIT eerder veel Internet verbruikt. .altijd via wifi.. ik heb altijd me bijbetalingen betaald...dit is absurt.
Vanwege verhuizing is dit verbruik een uitzondering in me internetgedrag

De oplossing

Eenmalige en volledige kwijtschelding van de gemaakte kosten voor Internet afgelopen maand.

een trouwe vaste klant die nooit Internet heeft verbruikt verdiend dit zeker!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen