Klacht Vodafone: Ongeoorloofd cashen van mijn rekening

Marie-josetonino

Sinds twee maanden worden mij smsjes gestuurd door 8444, ik heb me er nooit voor aangemeld maar ben inmiddels wel zestig euro armer. Heb contact gehad met Vodafone en die zeggen in eerste instantie dat ze daar niets aan kunnen doen, zij berekenen door wat hen berekend is. Ik kon wel een klacht indienen via de site en dat heb ik ook gedaan, maar nog steeds geen respons. Wat mij verbaasd is dat als je dit nr 8444 googled deze buitenlandse oplichters al jaren bezig zijn, en Vodafone moet daarvan op de hoogte zijn, maar toch blijven ze gewoon innen. Ik kreeg wel de tip om alles te blokkeren en dat heb ik ook gedaan. Maar wat als er straks weer een andere lolbroek van mij gaat innen? Ik voel me door Vodafone nu onbeschermd en wil dan ook van provider over stappen zodra dat kan. Wat ik graag als oplossing zou willen is dat Vodafone mij het onterecht geincasseerde geld terug betaald.

Ik zou graag zien dat Vodafone mij het onterecht geincasserde geld terug betaald.

Ook een klacht indienen over Vodafone?