Klacht Vodafone: ongevraagd abonnement

Klachtnummer
# 129758
Gebruiker
Inema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

totaal onduidelijk dat er een abonnement werd afgesloten, ik davht dat het een bevestiging van gebruik was op nieuwe telefoon. Na zoeken op internet kom je er achter dat er meer mensen er last van hebben. ongelooflijk dat deze bedriegerij voort kan gaan
nu 78 euro afgeschreven, diefstal

De oplossing

onmiddelijk stoppen en geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Vodafone
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Moses-Appeldoorn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen