Klacht Vodafone: Ongevraagd smsjes ontvangen

Klachtnummer
# 136142
Gebruiker
van Urk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ontvang nu al ruim twee maanden elke zondag 3a 4 smsjes van 4239. Ik heb mij niet aangemeld voor deze dienst, ook al STOP terug gesmst, zonder resultaat. Contact gehad met medewerker van Vodafone die blokkeren via payinfo adviseerde, dit ook gedaan echter zonder resultaat. Zou graag willen dat jullie dit voor mij oplossen en dat ik het geld wat mij die smsjes gekost hebben terug ontvang.

Met vriendelijke Groet,

Andrea van der Heide-van Urk

De oplossing

Ze zeggen dat ze me missen bij Apply Downloads, dat ik kan surfen naar apply downloads, inloggen , en dat ik genieten kan van diverse apps voor op mijn smartphone op www.smsgc.nl

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen