Klacht Vodafone: ongevraagd wordt er een nieuw abonnement afgesloten

Klachtnummer
# 55105
Gebruiker
E
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vodafone meldt per brief dat Scherp 75 minuten-abonnement (€ 4,31 per maand) dat we al jaren hebben, ongeldig wordt. Het wordt als we niets doen automatisch omgezet in een 'vergelijkbaar' abonnement, met een 'vergelijkbare maandelijkse rekening' . De nieuwe prijs is echter € 8,00 per maand - dus maar liefst +/- 100% hoger. Het is te gek voor woorden dat wij nu een brief moeten sturen om dit abonnement op te zeggen omdat anders automatisch een nieuw contract wordt afgesloten voor 2 jaar. Wij vinden dit niet kunnen. Ik vraag mij dan ook af of dit juridisch kan.

De oplossing

contract moet automatisch doorlopen (geen wijzigingen) of automatisch stoppen en bij gewenst nieuw abonnement zelf afsluiten ipv dat vodafone dat doet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen