Klacht Vodafone: Ongewenst geld van mijn rekening afhouden

Klachtnummer
# 289853
Gebruiker
NvR1970
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling is gecanceld ivm niet leveren van telefoon volgens afspraak. Telefonisch contact gehad en bestelling een medewerker heeft de bestelling geannuleerd. Nu blijven ze geld van mijn rekening incasseren.

De oplossing

Ga jullie administratie nakijken en belast me niet met deze zaken. Bestelling is gecanceld en jullie hebben nog niet de moeite gedaan om nieuwe klanten te behouden. Ik ben overgestapt naar een andere provider, omdat degene die de telefoon zou afleveren me erg onbeschoft heeft behandeld. Schijnbaar staat alles in het systeem, maar niet bij de afdeling facturatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen