Klacht Vodafone: ongewenste betaling zogenaamd abonnement

Klachtnummer
# 283198
Gebruiker
Martha1949
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op de rekening van deze maand is 3 x €7,50 in rekening gebracht door Vodafone vanwege een abonnement op BestVipGames. ik ben hiervoor al meerdere keren in de Vodafone winkel geweest. Iedere keer is een afmelding geweest via payinfo.nl. Iedere keer komt het weer terug. Ik heb geen idee waardoor dit komt. Bij mijn weten geen spelletje gekocht of iets dergelijks. Ik wil dat Vodafone die € 22,50 terugstort en ervoor zorgt dat dit niet meer kan gebeuren. Ik lees dat ik niet het enige "slachtoffer" ben.

Gewenste oplossing

terugstorting van de € 22,50. Voorkoming van dit soort ongewenste praktijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen