Klacht Vodafone: Ongewenste SMS dienst vipgames

Anja

Mijn telefoonrekening viel deze maand €20,- hogere uit dan de normale rekening. Na het bekijken van mijn rekening en telefonisch contact met vodafone bleek ik aangemeld te zijn voor een sms dienst. Zij gaven mij het advies om via payinfo.nl mij af te melden. Ook kon ik zien bij welk bedrijf ik ben aangemeld. Het bleek om vipsgames te gaan. Mij niet bekend en ik heb nooit op enige manier toestemmming gegeven mij hiervoor aan te melden. Ik heb vodafone gevraagd of ik mijn geld terug krijgt. Dit was niet het geval. Vodafone zie dat ik zelf toestemming heb gegeven. Zoals ik al schreef ken ik het bedrijf niet en heb nooit toestemming gegeven.
Na wat speurwerk op internet ontdekte ik vele klachten over dit bedrijf. klachten die hetzelfde zijn als mijn klacht. Waaruit ik op maak dat vipgames een malafide bedrijf is. Dat zou vodafone ook moeten weten.

Mijn €20,- terug die ik al betaald heb. Ook zag ik op de rekening dat ik voor de komende maand €5,- moet betalen. Ik wil niet dat deze afgeschreven wordt. Omdat het om een SMS dienst gaat waarvan het bedrag per bericht hoger dan €1.50 geldt de volgende regel. Het is aan vodafone aan te tonen dat ik uitdrukkelijk heb verklaard deze sms dienst te betalen via de telefoonrekening.

Ook een klacht indienen over Vodafone?