Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: Ongewent contact
Details
De klacht
Ik word regelmatig gebeld door Vodafone voor aanbiedingen, acties e.d.. Ik heb van begin af aan aangegeven dat ik dit niet op prijs stel. Elke keer geeft de desbetreffende medewerker aan dit te noteren zodat er geen contact meer opgenomen zal worden met mij. Sommige medewerkers geven aan alleen voor de betreffende actie mij niet meer te kunnen benaderen.Diverse malen heb ik mij aangemeld bij het bel-me-niet-register en het recht van verzet. Tot op heden heeft niet niet gewerkt.
Afgelopen dinsdag 17 november 2015 om 11:10 ben ik weer benaderd door Vodafone.
Bij eerdere gesprekken heb ik aangegeven een melding hiervan te maken mocht er weer contact met mij opgenomen worden. Nu was het weer zover. Ik heb mijn verhaal gedaan. Weer mij aangemeld bij het bel-me-niet-register en het recht van verzet.
Ik hoop dat Vodafone eindelijk begrijpt dat ik deze telefonische benadering niet waardeer en ik niet meer benaderd zal worden.
De oplossing
Ik wens totaal geen enkele aanbieding meer te ontvangen van Vodafone. Niet schriftelijk, niet per e-mail, niet per sms, en zeker niet meer telefonisch.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.