Klacht Vodafone: onjuiste colportage

marmar10

de colporteur heeft bij het aanbod om over te stappen niet aangegeven dat de bedrading aan de plint wordt vastgespijkerd. Ik heb geen plinten dat heeft hij kunnen zien in de woning. Hij las de tekst voor die ik moest ondertekenen dit deel van de tekst heeft hij overgeslagen. daarna heb ik getekend. in goed vertrouwen ben ik ervan uitgegaan dat hij de volledige tekst had voorgelezen. verder leveren zij maximaal 15 meter bedrading. dat is te weinig vanaf de meterkast naar het aansluitpunt.
Door drukte is de bevestigingsbrief van vodafone even blijven liggen. iets na de 14 dagen termijn kwam ik er achter hoe ze de bedrading laten lopen. Ik kon niet van het contract af.
Eigen schuld dikke bult. Ik vind dit geen houding. Ik betwijfel ten zeerste of ze in staat zijn te zorgen dat ik op 11 december tv, telefoon en internet heb. Ik wil van het contract af en blijven bij mijn huidige aanbieder.

ik wil af van mijn contract wat op 11 december in zou gaan. ik wil bij mijn huidige aanbieder blijven. dan ben ik er zeker van dat ik beschik over tv, internet en telefoon.

Ook een klacht indienen over Vodafone?