Klacht Vodafone: Onjuiste factuur van Vodafone

Klachtnummer
# 112747
Gebruiker
Lisav02
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In februari 2015 heb ik mijn abonnement verlengd voor 37,99 euro per maand (1GB-300 belminuten-onbeperkt sms), met een gratis Iphone 5s. De eerste rekening was niet correct, maar na veel bellen werd dit uiteindelijk opgelost. Vanaf de rekening van april begint het gezeur. Ik krijg een standaard factuur van 41,99 euro, terwijl ik binnen mijn abonnement gebleven ben. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice, blijkt dat door een overgang in het systeem mijn 4 euro extra korting niet verrekend wordt. Na 4 keer contact opgenomen te hebben via de chat en 3 keer telefonisch, kreeg ik uiteindelijk een creditnota van 4,01 euro. Vervolgens krijg ik voor de maand mei wederom een rekening van 41,99 euro. Na bellen beloofd een medewerker mij dat ik een creditnota van 100 euro ontvang, voor de totale 2 jaar, de 4 euro korting per maand. Dit is echter weer niet geregeld en de rekening wordt vandaag weer afgeschreven. Ik heb al zo vaak contact gehad, dat ik er geen vertrouwen meer in heb.

De oplossing

Ik wil dat het netjes geregeld wordt, zodat ik elke maand de 37,99 euro volgens afspraak betaal. Daarnaast wil ik een creditnota ontvangen voor mijn rekening van mei 2015, omdat deze te hoog is en niet volgens afspraak is. Of ik dit bedrag in een keer terug krijg via een creditnota, zoals de laatste keer is afgesproken, of ik per maand 37,99 euro ga betalen maakt me niet uit. Als het maar volgens de gemaakte afspraak opgelost wordt. Indien zij dit niet gaan regelen wil ik uiteraard van mijn contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen