Klacht Vodafone: Onmogelijk om klant te worden van Vodafone.

Klachtnummer
# 284566
Gebruiker
gustafacci
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Iphone X wordt geleverd volgens de princiepe wie het eerst besteld ontvangt de toestel het eerst. Dus ik wou overstappen van T mobile naar Vodafone en ik heb de nieuwe Iphone X besteld op 27 oktober om 09:37, op 3 november hebben ze de bestelling zelf gecanceld en opnieuw opgestart waardoor ik opnieuw achteraan de rij moest staan. Na diverse contacten met hun status order afdeling heb ik op 8 december opnieuw een mail ontvangen dat mijn order opnieuw is opgevoerd en dat ik weer achteraan de rij wordt geplaatst. Alsof ze mij niet als nieuwe klant willen helpen. Medewerkers begrijpen mij wel, maar geven aan dat hun proces eenmaal zo werkt.

De oplossing

Betere bedrijfsprocessen omtrent nieuwe aanvragen. Als jullie zelf fouten maken hoeft de klant daar niet voor te boeten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen