Klacht Vodafone: onrecht rekening

Abdurahim

Ik had een simkaart van Lycamobile en wil dit nummer behouden. Dus ben ik op 2 nov 2015 naar vodafone winkel in Zwolle centrum geweest. Zij beloven mijn binnen 2-4 werkdagen dat ze het kunnen oplossen en advies mij als ik nog thuis internet en met mobiel abonnement koop dat nog goedkoper wordt. Ik heb gezegd ik heb thuis al Ziggo abonnement tot feb 2016.Medewerker van winkel geeft mijn advies dat ik kan van diet datum naar vodafone overstappen. ik heb hier akkoord gegeven met voorwaarde als ze mijn simkaart ook kunnen overstappen van Lyca naar Vodafone.Na anderhalf maand heb ik telefoon gehaald dat ze niet kunnen mijn simkaart overzetten en ik tussen tijd drie keer naar winkel ben geweest en twee keer telefoon benaderd. Zij hebben mijn vorige mobiel nummer onbruikbaar gemaakt, hier na werd mijn aanvraag niet door behandeld. Na aanleiding van bericht 11 dec 2015 ben ik naar winkel gegaan om alles goed afgronden,hier kreeg bevestiging. Maar hebben ze nu een rekening gestuurd.

Nadat zij mijn nummer onbruikbaar hebben gemaakt, heb ik vele en verschillende lasten gekregen. Ten eerste ben ik mijn nummer kwijt en heb ook veel tijd hieraan verspilt. Ik kon ook geen TAN-code meer ontvangen in die periode. Zij hebben niet binnen afgesproken termijn mij aanvraag afgehandeld, maar het duurde langer dan een maand voordat ik een antwoord kreeg. Door hun fout heb ik een bedrag ontvangen die ik niet hoef te betalen. Vervolgens hebben zij ook geen dienst aan mij verleend, want mijn abonnement gaat pas in vanaf februari 2016.
Ik vraag niet om een vergoeding, maar ik wil dat het bedrag van 282 euro, dat ik laatst heb ontvangen niet meer geldig wordt verklaard.

Ook een klacht indienen over Vodafone?