Klacht Vodafone: onterecht geld afschrijven

Fientje Speetjens

Onterecht kosten in rekening gebracht al vanaf 2015. In augustus 2017 zou dit opgelost worden en kosten gecrediteerd worden, echter blijven ze kosten afschrijven die niet aan mij toebehoren. Ze gaven zelf aan de rekeningen te doneren, waarna ze mijn telefoons geblokkeerd hebben en ik zakelijk niet bereikbaar ben. Na een maand bellen zouden ze rond de 700,- crediteren, maar nu een maand verder lijkt dit niet te lukken. Na een maand geduld te hebben gehad en dagelijks een uur in de wacht te hebben gehangen hing vermeende vrouw van de klantenservice op en is er nog geen oplossing. Vodafone zijn oplichters en heel klantonvriendelijk.

Creditering op een juiste manier van onterecht in rekening gebrachte facturen zoals meerdere malen beloofd en een vriendelijke klachtafhandeling van de klantenservice.

Ook een klacht indienen over Vodafone?