Klacht Vodafone: onterecht geld afschrijven

Klachtnummer
# 297667
Gebruiker
Fientje Speetjens
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onterecht kosten in rekening gebracht al vanaf 2015. In augustus 2017 zou dit opgelost worden en kosten gecrediteerd worden, echter blijven ze kosten afschrijven die niet aan mij toebehoren. Ze gaven zelf aan de rekeningen te doneren, waarna ze mijn telefoons geblokkeerd hebben en ik zakelijk niet bereikbaar ben. Na een maand bellen zouden ze rond de 700,- crediteren, maar nu een maand verder lijkt dit niet te lukken. Na een maand geduld te hebben gehad en dagelijks een uur in de wacht te hebben gehangen hing vermeende vrouw van de klantenservice op en is er nog geen oplossing. Vodafone zijn oplichters en heel klantonvriendelijk.

Gewenste oplossing

Creditering op een juiste manier van onterecht in rekening gebrachte facturen zoals meerdere malen beloofd en een vriendelijke klachtafhandeling van de klantenservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen