Klacht Vodafone: Onterecht in rekening gebrachte kosten

Groeneveld12

Ik heb 3 abonnementen bij vodafone en krijg vaker fakturen met onterechte kosten die ze ook erkennen

Bij mijn eerste vodafoneabonnement heb ik bij het afsluiten een datalimiet laten instellen: zodra de databundel op is geen kosten maar bandbreedte knijpen. Toch worden er buitenbundelkosten in rekening gebracht en krijg ik een faktuur van € 120,- i.p.v. € 19,-

Een tweede vodafone abonnement (van mijn zoontje) wordt niet gebruikt vanwege diefstal van telefoon (het simkaartje ligt gewoon in de kast), toch worden hier onverklaarbare gebruikskosten op gemaakt.

Een derde vodafone abonnement van mijn ouders; ze krijgen een faktuur van belkosten buiten bundel naar hun eigen voicemail van meer dan € 80,- Bij vodafone schijnt het te kunnen om meer dan 3 uur naar je eigen voicemail te bellen en hiervoor dik te betalen

Onterecht in rekening gebrachte kosten verrekenen

Ook een klacht indienen over Vodafone?