Klacht Vodafone: Onterecht in rekening gebrachte kosten

Klachtnummer
# 283475
Gebruiker
Lieke Ava
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nadat ik eind September 2016 een Vodafone Red abonnement had afgesloten, ontving ik rond kerst een rekening waarbij de kosten hoger uitvielen dan het overeengekomen bedrag in het contract.
Hierna is er telefonisch contact gezocht met klantenservice om een uitleg te krijgen over deze extra kosten. De medewerkster van de klantenservice vertelde dat de standard “blox” voor “internetsnelheidsverlaging na overschrijden databundel”, uit stond. Zij adviseerde deze in te schakelen om deze hoge kosten te vermijden, waarop ik antwoordde dat dat dan graag wel wilde en zij dat meteen heeft doorgevoerd.

Ik heb de maanden erop verder geen specifieke aandacht besteed aan de kosten voor mijn mobiele abonnement. Echter heb ik vorige maand na lange tijd, weer eens aandachtig de afgelopen rekeningen bekeken, waaruit bleek dat ik vaker “over de bundel ging” waardoor er vaker hoge rekening zijn verstuurd (en betaald). Ik heb hierop meteen contact opgenomen met de klantenservice, waarbij werd gezegd dat de blox voor “internetsnelheidsverlaging na overschrijden databundel”, uitstond, waarbij ik zei dat deze wel degelijk is aangezet in December, maar dat blijkbaar (aan de Vodafone kant) is fout gegaan. Ik vind het ronduit belachelijk dat ik hiervoor de rekening moet betalen. Het is wel mooi dat digitale systeem, zolang we er maar niet de dupe van worden. Vodafone geeft na contact, zonder reden aan dat ze “helaas” niets aan de situatie kunnen veranderen. Het enige wat ik eis is eerlijke behandeling van de klant.

Gewenste oplossing

Eerlijke en oprechte behandeling van loyale klant. Creditatie van de extra kosten die zijn betaald rondom "buiten de bundel" gemaakte kosten(posten) vanaf december 2016.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen