Klacht Vodafone: Onterechte "aanmelding" bij DroidBoost

Linette

Nota bene op Bevrijdingsdag krijg ik een sms met daarin de tekst: Gratis bericht: je maakt gebruik van abonnement DroidBoost, de kosten zijn €5.00/week.
Sorry? Ik maak gebruik van abonnement DroidBoost? Wanneer zou ik me daarvoor hebben opgegeven dan en wat doet het abonnement eigenlijk? Ik heb hier op 10 mei (toen kwam ik er bij toeval achter dat ik dit smsje ontvangen had) contact over gehad met Vodafone. De mevrouw ik kwestie zei hier niets van te weten en gaf aan dat ik mijzelf hiervoor had aangemeld (nogmaals.. hoe dan? Of wanneer dan?). Ze adviseerde mij om mezelf af te melden bij Payinfo.nl en hiermee was het gesprek klaar. Echter vind ik het totaal onterecht dat ik nu €5.00 moet betalen voor een dienst waarvan ik niet weet wat het doet of hoe ik eraan kom. Op internet zie ik dat ik zeker niet de enige ben die dit op deze manier ervaren heeft.

Graag zou ik zien dat Vodafone mij die €5.00 kwijt scheld. Uiteraard zou ik ook graag willen dat dit soort situaties in de toekomst beter aangepakt wordt. Daarmee bedoel ik te zeggen; erken het probleem, pak het op, neem het serieus en handel het correct af. Zorg er ook vooral voor dat alle mensen bij de servicedesk op de hoogte zijn van actuele zaken zodat zij klanten juist kunnen bejegenen in plaats van zeggen dat je vast jezelf aangemeld hebt.

Ook een klacht indienen over Vodafone?