Klacht Vodafone: Onterechte afkoopsom en afgesloten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klachtnummer
# 276714
Gebruiker
Demir93
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 2 maanden geleden mijn abonnement verlaagd. ipv het verlagen van mijn abonnement werd ik onterecht afgesloten. Mij werd belooft een maand gratis abbo te krijgen als vergoeding.
ik kreeg erna een afkoopsom bedrag van € 733. ik ben hier wekenlang achteraan gegaan. Op fb wilde ze niet meer op mij reageren. Nadat ik dacht dat het was opgelost krijg ik een bericht dat ik het alsnog moet betalen. Ik heb niet eens mijn abonnement opgezegd dus deze afkoopsom is onterecht.

De oplossing

ik wil dat mijn factuur word gecrediteerd en een excuses met de beloofde maand gratis is wel op zijn plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen