Klacht Vodafone: Onterechte afkoopsom vodafone

Klachtnummer
# 254700
Gebruiker
Sebastiaan77
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vriendin is onslangs overgestapt van vodafone naar simyo binnen de gestelde termijn van drie maanden. Vodafone laat het nummer 2,5 mnd eerder weggaan en stuurd vervolgens een afkoopsom van 169,85 deze is inmiddels betaald om verhoging te voorkomen.

De oplossing

Het zou fijn zijn als vodafone dit gaat corrigeren en mij de 169,85 teruggestort dit omdat ze binnen de drie maanden is overgestapt en er niet om gevraagd is eerder weg te mogen bij vodafone.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen