Klacht Vodafone: Onterechte facturering

Klachtnummer
# 39940
Gebruiker
L. Jongeling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 september jongsleden ben ik van Vodafone overgestapt naar Hi. Dit omdat zij mij een goedkoper abonnement aan konden bieden voor relatief de zelfde mogelijkheden.

Ik ben via mijn telecom specialist overgestapt van Vodafone naar Hi, 3 maand voordat mijn contract afliep bij Vodafone. Verder heeft de overstap voor geen problemen gezorgd.

Nu wil Vodafone mij een bedrag van €108,20 laten betalen voor de resterende 3 maanden. Hier ben ik het niet mee eens en in overleg met mijn telecomspecialist heb ik een brief hierover geschreven naar Vodafone.

Binnen 7 werkdagen ontving ik een reactie waarin mijn bezwaar ongegrond werd verklaard, ik moet dus volgens hun gewoon betalen...

Ik wil dit niet omdat zij destijds akkoord zijn gegaan met de overstap naar Hi.

Kunt u wellicht een rol voor mij betekenen hierin?

Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Groet,
Louwineke Jongeling

De oplossing

Het bedrag van €108,20 kwijt te laten schelden en hiermee de zaak af te doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen