Klacht Vodafone: onterechte hogerekening

Klachtnummer
# 58623
Gebruiker
sdatadien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag factuur ontvangen en direct betaald. Er is op 29 maart 2013 van 21:02 tot 23:03 onterecht 819 MB in rekening gebracht. Contact met klantenservice heeft niets opgeleverd omdat zij niets kunnen doen. Kijkend naar mijn historie van mijn belgedrag en verbruik ga ik nooit overheen. Ook maak ik gebruik van de App waar niets vermeld was. Ik schakel thuis altijd mijn mobieldata uit omdat ik gebruik maak van WiFi. Ik zou ook nooit in 2 uur 819 MB kunnen downloaden met een galaxy S2. Ik kan met 100% zekerheid aangeven dat dit nooit gebeurd is en echt onterecht is.
Mijn verzoek aan vodafone is om deze trouwe klant niet te benadelen en de juiste factuur aan te leveren. Ik ga ervan uit dat er een verkeerde berekening is gemaakt en dit te corrigeren.
Hiervoor mijn dank!
Groet,
Sanjay Datadien

De oplossing

Terug draaien van de 819 MB onterechte verbruikt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?