Klacht Vodafone: Onterechte incasso Vesta Payments

Klachtnummer
# 164024
Gebruiker
Jurr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had met vodafone tot vorige maand een zgn hybride overeenkomst (19,95 pm), betalingen hiervan werden afgehandeld door vesta payments. Vodafone echter heeft hybride overboord gegooid en mij een keuze laten maken uit een You bundel. Ik koos hierin voor eem 10 euro bundel. Vervolgens gaat vesta toch door met incasseren van de 19,95. Onterecht want ik heb dat pakket niet meer. Tegelijk hebben ze mijn telefoonnummer geblokkeerd. Door de vodafone klamtenservice word ik van afdeling naar afding gestuurd, cases worden aangemaakt, technische dienst wordt erbij gehaald, maar niemand die ook maar iets aan mijn blokkering oplost. Vervolgens word ik geacht vesta zelf te bellen. Deze stellen zich bot op. Het pakket dat ik bij voda afneem interesseert ze niet, zijn willen hun 19,95. Dat weiger ik want ik heb die dienst niet meer. Tegelijk ontvang ik ritsen aan smsjes met dreigingem voor incassokosten. Vodafone reageert nu ook helemaal niet meer, ik denk dat ze zich het kafkaeske beseffen nu.

De oplossing

Opheffen van nummerblokkering door vesta hiertoe opdracht te geven, ik heb immers niks met vesta te maken, enkel met vodafone, die mij verzoeksn notabene over te stappe. Naar You omdat hybride stopt! Dan ook graa wederom aanzetten van mijn You pakket. Ik wil simpelweg weer bellen en internetten. En excuses voor deze mess would be nice

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen