Klacht Vodafone: Onterechte nota na expiratiedatum contract

Klachtnummer
# 55874
Gebruiker
MickvanderVeen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 2/02/2012 via ANWB contract aangegaan voor 24 maanden Bel & SMS Voordeel. Deze datum staat "hard" in contract. Porteringsdatum tel. nummer 9/02/2012. In november 2013 gevraagd wanneer we naar andere provider mochten. Antwoord Vodafone: per 3/02/2014. Op deze datum nieuw KPN-contract laten ingaan met medewerking van Vodafone. Portering ook op deze dag geschied. Desondanks toch rekening ontvangen van € 7,75 onder kopje "overige kosten". Zou gaan om abonnement van 2 tot 9 februari 2014. Ons inziens onterecht, omdat porteringsdatum gelijk is aan einde contractdatum waaraan Vodafone ook heeft meegewerkt!

Gewenste oplossing

Gaarne creditnota voor dit bedrag. Wij hebben het bedrag (dat automtisch afgeschreven was) inmiddels zelf gestorneerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen