Opgelost door Vodafone: Onterechte rekening en dreigen met blokkeren telefoon.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 281293
Gebruiker
D.F. van Santen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vodafone Next gebruikt. Oude contract + toestel moest ik dan wel 1x betalen. In het telefoongesprek gevraagd of ik kon annuleren als mijn gewenste toestel een te lange levertijd zou hebben. Wettelijk 14 dagen annuleren mogelijk. Nieuw toestel zou een week levertijd hebben. Bleek na 3 dagen ineens 9 weken te worden. Dus geannuleerd. Echter men schreef wel doodleuk de rekening af (binnen de 14 dagen bedenktijd). Dus gestorneerd. Nu 3 weken later een herinnering en dreiging tot blokkeren van mijn huidige toestel. En een foute maandfactuur ontvangen. Annulering van contract is nog niet eens verwerkt. Bij Vodafone kan niemand me helpen. Moet eerst de onterechte rekening betalen. Anders sluiten ze me af. Of een klacht indienen.

Fijn om zo met je trouwe klant om te gaan.

De oplossing

Annuleer alles, crediteer de onterechte factuur!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.F. van Santen
Datum
Uiteindelijke oplossing
In eerste instantie werd het niet opgelost en was ik erg teleurgesteld. Maar de 12e medewerker van Vodafone heeft het wél goed aangepakt en boven verwachting het probleem opgelost! Het kan dus wel en dat is fijn!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vodafone?