Klacht Vodafone: Ontzettend hoge rekeningen over onverklaarbaar dataverbruik midden in de nacht

Mouds

April jongstleden heb ik mijn abonnement omgezet bij Vodafone. Sinds dit moment heb ik onverklaarbaar hoge rekeningen. Elke nacht schijn ik (in een huis met een goede wifi verbinding) zo'n 100 mb op te maken. Waar ik gewoonlijk rekeningen van rond de 30/40 euro had is mijn nieuwe rekening nu 100 euro en die van volgende maand loopt nu al op tot 130 euro. Ik gebruik whatsapp, Facebook, spotify op offline modus. Ik vind het vreemd dat er bij Vodafone geen belletje gaat rinkelen. Ik heb ze gebeld en heb contact via Twitter gehad. Als tip krijg ik te horen dat ik mijn mobiele netwerk moet uitschakelen. Ze adviseren dus eigenlijk dat ik internet, waar ik maandelijks een bedrag voor betaal, uit moet zetten. Ik heb gevraagd om tips zodat ik dit in de toekomst kan voorkomen maar ook die hebben ze niet. Het vervelende is dat ik nu nog een jaar aan ze vastzit. Betaal voor een service die ik niet kan gebruiken. Hoe kom ik van deze provider af? Het internet staat vol met deze klacht.

Serieus worden genomen, een goede tip zodat dit in de toekomst kan worden verholpen of een per directe beëindiging van mijn abonnement aangezien ik voor een service betaal die zij mij niet meer in gewone mate kunnen leveren.

Ook een klacht indienen over Vodafone?