Klacht Vodafone: Ontzetttend traaaaaaaaaaaaaag

Klachtnummer
# 46701
Gebruiker
Rien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 oktber 2013 abonnement afgesloten (Red Super Onbeperkt bellen+sms en 4GB data p/m + nano-multisim voor tablet). Toen 400,- euro bijbetaald voor iPhone 5S Gold. Levering iPhone 5S Gold 3e week november. Pas op 19 december 2013 kan ik met nieuwe toestel bellen (foutje van Vodafoon, te laat abonnement KPN opgegezegd voor nummerbehoud). Op 12 januari 2014 nog steeds geen nano-multisim ontvangen (deze is voor de tablet). Er vele malen gebeld, gemaild en gechat met Vodafoon, maar steeds vriendelijk afgewinpeld (u hebt gelijk, maar ik kan hier niets aan veranderen, aldus VF).

De oplossing

Gewoon goeie service, leveren wat je als bedrijf afspreekt en klanten niet steeds aan het lijntje houden met allerlei vage verhaaltjes. Neem je klanten serieus Vodafoon !!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties