Klacht Vodafone: Onverklaarbare hoge dataverbruik

Boze klant

Onlangs heb ik mijn factuur binnengekregen van oktober van 122.48 euro. Heel vreemd natuurlijk want ik heb een abonnement met een datalimiet van 4gb. Dat betekent dus dat ik meer dan 7 gb in een maand verbruikt heb. Thuis en op werk heb ik gewoon wifi, dus ik weet niet waar deze kosten vandaan komen. Ik heb mijn rekening online bekeken en ik zag dat ik op 26 oktober 2.19 gb verbruikt heb. Dat kan niet, want het was voor mij een normale werkdag (waar ik overigens ook wifi heb) en ik was ook niet in het buiteland. Ondertussen heb ik al 4 medewerkers van Vodafone gesproken en allemaal zeggen ze dat ze niet weten waar de kosten vandaan komen en ik de rekening 'gewoon' moet betalen. Een van de medewerkers heeft zelfs geprobeerd om me een abonnement van 50 euro aan te smeren omdat hij denkt dat ik niet met mijn dataverbruik om kan gaan. Hij vertelde me erbij dat hij ervoor zal zorgen dat ik mijn rekening niet hoef te betalen als ik die abonnement zal nemen. Dit is toch niet te geloven?

Ik wil een duidelijke verklaring voor deze hoge kosten . Ik wil gewoon precies kunnen zien waar ik mijn data aan verbruikt heb. Indien ze de kosten niet kunnen verklaren en/of tot de conclusie komen dat deze kosten niet door mij zijn gemaakt, dan zou 100 euro terug willen krijgen. Ik ben gewoon bereid om mijn abonnementskosten te betalen, maar niet als deze kosten niet door mij zijn gemaakt.

Ook een klacht indienen over Vodafone?