Klacht Vodafone: Onverklaarbare sms berichten

Klachtnummer
# 102150
Gebruiker
Andreas
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb meerdere keren Met Vodafone gemaild en gebeld en zelfs een case aangemaakt maar helaas krijg ik op de de mails en op de aangemaakte case geen reacties.
Via de telefoon krijg ik het standaard antwoord zoals sms diensten blokkeren en een case aanmaken.
Helaas zonder resultaat.

Ik gaat het graag via deze weg proberen.
In december en januari zou ik maandelijks voor een 100 euro gebruik hebben gemaakt van sms diensten.

Dit is niet zo en zou graag een oplossing hiervoor willen hebben.

Gewenste oplossing

Restitutie van de ongemaakte kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen