Klacht Vodafone: Onverwachte kosten die totaal niet inzichtelijk zijn

c veldman

Hallo

Voor 2 maanden terug kreeg ik ineens een hoge rekening van vodafone, wat bleek ze hebben destijds mijn abonnement verkeerd ingevoerd hierover werd ik destijds gebeld, en werd het opnieuw ingevoerd.
Nu blijkt ruim 1 jaar later dat het dus blijkbaar nog niet goed is gegaan waardoor, ik nu ineens honderden euro's aan toestel kosten moest betalen.
Ik schrok hier enorm van ineens zo'n hoog bedrag buiten mijn weten om.
De betalingen gingen nl altijd goed en ineens zit je hiermee.
Daarna een betalingsregeling getroffen maar duidelijk was het niet want, mijn vodafone was volgends de werknemer die ik sprak nu niet meer bruikbaar.
2 maanden kreeg ik een mail met het te betalen bedrag wat ik uiteraard betaalde.
Maar nu ineens vandaag was mijn telefoon afgesloten, ik heb hier over gebeld, kreeg uiterst vriendelijke dame die mij uiteindelijk doorverbinde met een andere afdeling.
De beste man begon gelijk met, u wilt een betalingsregeling treffen, toen gaf ik aan dat ik het eerst graag zou willen toelichten waarop hij zei, ik vind het helemaal best.
Dat kwam mij over alsof hij niet wou meedenken, terwijl dit probleem niet bij mij is begonnen, en vodafone voor mij totaal niet meer inzichtelijk was, want ben best bereid tot betaling.

Nu afgesproken dat ik deze maandtermijn aanvul per direct dat heb ik gedaan maar, nu mag ik aankomende maand ook nog eens blokkeringskosten betalen, terwijl ik niet op de hoogte ben gebracht dat ze mij zouden blokkeren, en ik niet beter wist dan dat de rekening betaald was, en ik verder geen inzage had omdat, mij vodafone niet meer zou kloppen.

Ook krijg ik bij het mailtje wat ik betalen moet dat als ik niet op tijd betaal zij mij aanmelden bij preventel wat ik belachelijk vind naarmate het in eerste instantie hun fout is, voelt zeer beledigend.
Ik vind dat vodafone mij momenteel niet netjes en fair behandeld en maar met kosten op blijft zadelen.

Ik wens geen blokkeringskosten te betalen.
En vind dat zij mij eigenlijk als lange trouwe klant beter en meer tegemoed moeten komen, en behandelen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?