Klacht Vodafone: Onverwachte rekening

Klachtnummer
# 46496
Gebruiker
paulbeijersbergen@online.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na aanschaf van een nieuwe smartphone, ter vervanging van een oud model telefoon, in de Vodafone winkel Zoetermeer een nieuwe simkaart gekocht: de oude paste niet in het nieuwe model I-phone. De nieuwe simkaart geplaatst en ik kreeg een mij onbekend fenomeen op mijn smartphone: 3G. (De oude telefoon had uitsluitend WiFi. hetgeen voor mij meer dan voldoende is). Na enkele dagen kreeg ik het advies het mobiele netwerk uit te schakelen hetgeen ik heb gedaan: te laat blijkt nu, want voor die paar dagen mobiel netwerk moet ik bijna € 70,-- betalen zonder dat ik dit ooit heb gebruikt. Ik heb alleen een sim-only bel abonnement voor ca. € 6,-- per maand. Noch op de nieuwe smartphone, noch in de Vodafone winkel ben ik voor deze onverwachte kosten gewaarschuwd. Bij Vodafone hierover een klacht ingediend waarop nog geen reactie is ontvangen.

De oplossing

Een alleszins redelijke financiële oplossing van Vodafone: ik betaal al jaren rond € 6,-- per maand voor alleen een bel abonnement met WiFi en heb op geen enkele wijze kunnen ervaren of vernomen dat het mobiel 3G netwerk in enkele dagen bijna € 70,-- kost zonder dit gebruikt te hebben...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties