Klacht Vodafone: Onvoldoende informatie over 'Time-Out'

NFeenstra

Mijn voornaamste eis aan het abonnement was een groot databundel en een 'time-out' (zoals vodafone het noemt), waarbij de gebruiker het abonnement max 9 maanden stil kan zetten. Ik wist namelijk dat ik 9-10 maanden in het buitenland zou zijn.

Zo kwam ik op het abonnement 'SO Bel+SMS+Web-2' waarop een actie zat van 4GB i.p.v. 1GB, voor onbeperkte dur, actief zou zijn

Sinds ik binnekort vertrek en mij aan het voorbereiden ben, zocht ik dus alvast op hoe ik de 'time-out' kon activeren. Nu blijkt het dat ik mijn 'acties' na de 'time-out' kwijt zal raken, dus terug van 4GB naar 1GB

Nog voor het aanschaffen, heb ik de medewerker duidelijk laten weten over mijn wensen, helaas heeft hij mij hier niet over geinformeerd. Deze informatie was belangrijk voor mijn aankoopbeslissing, al had ik dit geweten had ik mijn opties (incl andere providers) opnieuw bekeken.

P.S. Heb Vodafone al via Facebook benaderd, waarop zij hun excuses aanboden maar verder niet.

Twee mogelijkheden:

1. 4GB databundel behouden na de 'time-out'
of
2. Opheffing abonnement per 1 september 2014 (zonder kosten natuurlijk)

Dit beide alsmede omdat het product niet aan de beschrijving van de Vodafone medewerkers voldeed, ondanks hun weten van mijn wensen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?