Klacht Vodafone: Onwaarschijnlijke factuur

Klachtnummer
# 125640
Gebruiker
Marcelpijnappel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik Kreeg een melding via SMS van Vodafone. Hierin werd mij verzocht contact op te nemen wegens oplopende kosten betreffende dataverbruik. Ik heb direct de dag erna contact opgenomen met Vodafone. Zij vertelden mij dat het bedrag was opgelopen tot € 200,00. Aangezien ik de gehele dag op mijn bedrijf in een Wifi omgeving verblijf, en 's avonds thuis ook, en aangezien ik nauwelijks gebruik maak van internet via mijn smartphone was het data verbruik dan ook totaal onverwacht. Met medewerking van de medewerker van Vodafone dus direct mijn mobiele data op mijn toestel afgezet.
3 weken later kreeg ik de afrekening: een factuur van maar liefst € 591,00.
Brief (aangetekend) verstuurd aan Vod.. Geen enkele reactie op gehad. Klachtenformulier ingevuld op site van Vod. Slechts de reactie dat alles goed was berekend door Vod. Fact niet betaald; zonder enige aankondiging werd mijn telefoon afgesloten. Ik voel mij zwaar afgeperst door Vod,.

De oplossing

Geld terug, of tenminste een (commerciele) oplossing
Contract reeds opgezegd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen