Klacht Vodafone: Onwaarschijnlijke factuur

Marcelpijnappel

Ik Kreeg een melding via SMS van Vodafone. Hierin werd mij verzocht contact op te nemen wegens oplopende kosten betreffende dataverbruik. Ik heb direct de dag erna contact opgenomen met Vodafone. Zij vertelden mij dat het bedrag was opgelopen tot € 200,00. Aangezien ik de gehele dag op mijn bedrijf in een Wifi omgeving verblijf, en 's avonds thuis ook, en aangezien ik nauwelijks gebruik maak van internet via mijn smartphone was het data verbruik dan ook totaal onverwacht. Met medewerking van de medewerker van Vodafone dus direct mijn mobiele data op mijn toestel afgezet.
3 weken later kreeg ik de afrekening: een factuur van maar liefst € 591,00.
Brief (aangetekend) verstuurd aan Vod.. Geen enkele reactie op gehad. Klachtenformulier ingevuld op site van Vod. Slechts de reactie dat alles goed was berekend door Vod. Fact niet betaald; zonder enige aankondiging werd mijn telefoon afgesloten. Ik voel mij zwaar afgeperst door Vod,.

Geld terug, of tenminste een (commerciele) oplossing
Contract reeds opgezegd!

Ook een klacht indienen over Vodafone?