Klacht Vodafone: Op de factuur staat code 1027, wat is dit?

Micheldingemans

Iedere week wordt er onervaren code 1027 een bedrag van euro 4,13 op mijn factuur in rekening gebracht. Een klacht bij de klantenservice indien geeft als antwoord dat je binnen 10 werkdagen wordt geholpen!

Een telefoontje naar nummer 1201 geeft geen uitsluitsel en men kan niet vertellen waarvoor het bedrag wordt ingehouden en ook niet doorverbinden met iemand die dat wel moet kunnen. Alleen schriftelijke klachten worden in behandeling genomen.

Ook in januari 2016 tot 17-01-2016 al weer drie afschrijvingen maar er is volgens de helpdesk geen abonnement aanwezig waar dit bedrag voor kan zijn.

Ik moet maar afwachten tot de schriftelijke klacht in behandeling wordt genomen en verder nog een prettige dag.

Abonnement loopt over 2 maanden af en ga voortaan maar prepaid bellen om van deze oplichters af te zijn.

Meteen opgave welke dienst mij in rekening wordt gebracht en stopzetten hiervan en in de toekomst een bericht sturen als Vodafone kosten gaat innen voor een dienst waarvoor je jezelf al dan niet bewust hebt aangemelg.

Indien men niet kan aantonen dat de betaaldienst werkelijk is aangegaan restitutie van de betaalde kosten.

Ook een klacht indienen over Vodafone?