Klacht Vodafone: opeens 3 contracten ipv 1 verlenging. na 6 maanden nog niet opgelost!

ptv

Probleem:
Er worden nu 3 aansluitingen gefactureerd ipv 1 op naam van jmm poortvliet en 1 op naam van Yr poortvliet vanaf april.
JMM poortvliet had een contract dat verlengd moest worden en niet een extra nieuw contract. Haar oude en nieuwe nummer worden nu gefactureerd.
Y poortvliet wilde een nieuw contract met nummerbehoud zodra het nummer geporteerd kon worden. Jullie hebben echter direct een contract aangemaakt met nieuw nummer terwijl het huidige contract met tmobile nog loopt en geen nummerbehoud is aangevraagd. nr is 0610010741.
graag facturen corrigeren naar 1 aansluiting met nummerbehoud. 2 contracten worden dus 1 contract met nummer: 06 40414284
Verder kan het 2e contract ingaan met nummerbehoud zodra jullie en kunnen porteren van tmobile naar jullie. Nummer 06 10010741. Alle bedragen tot de datum van portering moeten dus gecrediteerd worden
Het betreft 1 verlenging en 1 nieuw contract met nummer behoud. we gaan dit uit handen geven indien niet snel opgelost

Ik zou het erg fijn vinden als u de facturen wil corrigeren naar 1 nieuw contract met mobiel vanaf 1-1-2015 voor 2 jaar voor telefoon nummer 0640414284 en als u een nieuw contract wil laten ingaan zsm met nummerbehoud voor 0610010741 met mobiel voor 2 jaar. dit waren dan samen de 2 contracten die wij eind december hebben afgesloten bij Tamar. hiernaast hebben wij ook 2 zakelijke contracten afgesloten die inmiddels wel goed lopen. wij zijn trouwe klan t van vodafone, maar willen wel dat het nu eindelijk opgelost gaat worden.

Ook een klacht indienen over Vodafone?