Klacht Vodafone: opeens 3 contracten ipv 1 verlenging. na 6 maanden nog niet opgelost!

Klachtnummer
# 116730
Gebruiker
ptv
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Probleem:
Er worden nu 3 aansluitingen gefactureerd ipv 1 op naam van jmm poortvliet en 1 op naam van Yr poortvliet vanaf april.
JMM poortvliet had een contract dat verlengd moest worden en niet een extra nieuw contract. Haar oude en nieuwe nummer worden nu gefactureerd.
Y poortvliet wilde een nieuw contract met nummerbehoud zodra het nummer geporteerd kon worden. Jullie hebben echter direct een contract aangemaakt met nieuw nummer terwijl het huidige contract met tmobile nog loopt en geen nummerbehoud is aangevraagd. nr is 0610010741.
graag facturen corrigeren naar 1 aansluiting met nummerbehoud. 2 contracten worden dus 1 contract met nummer: 06 40414284
Verder kan het 2e contract ingaan met nummerbehoud zodra jullie en kunnen porteren van tmobile naar jullie. Nummer 06 10010741. Alle bedragen tot de datum van portering moeten dus gecrediteerd worden
Het betreft 1 verlenging en 1 nieuw contract met nummer behoud. we gaan dit uit handen geven indien niet snel opgelost

De oplossing

Ik zou het erg fijn vinden als u de facturen wil corrigeren naar 1 nieuw contract met mobiel vanaf 1-1-2015 voor 2 jaar voor telefoon nummer 0640414284 en als u een nieuw contract wil laten ingaan zsm met nummerbehoud voor 0610010741 met mobiel voor 2 jaar. dit waren dan samen de 2 contracten die wij eind december hebben afgesloten bij Tamar. hiernaast hebben wij ook 2 zakelijke contracten afgesloten die inmiddels wel goed lopen. wij zijn trouwe klan t van vodafone, maar willen wel dat het nu eindelijk opgelost gaat worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen