Klacht Vodafone: opgelicht door vodafone

mas

Onlangs een mannetje van Vodafone aan de deur gehad voor eventueel contract voor glasvezel. We hadden samen de mogelijkheden besproken en tot een overeenkomst gekomen om per maand ongeveer 37 euro te betalen. Nu paar maanden later de overeenkomst tegengekomen en nog eens doorgelezen. Wat blijkt. .. ga uiteindelijk ruim 54 euro per maand betalen!!!! Er zijn dingen op de overeenkomst aangevinkt waar ik niet voor getekend heb of er is informatie achterwege gelaten. Klantenservice gebeld.. kunnen niets voor mij betekenen heb immers getekend. Ja kan 1 maand vergoed krijgen maar ben voor 11 maanden nog dik opgelicht! !! Wil van dit contract af wat ongeveer in april mei zal ingaan. De jongenman die mij dit heeft aangesmeerd zonder nadere toelichting heeft tevens alleen zijn volledige naam geschreven en dus geen handtekening gezet. Wie kan me helpen? Ik kan en wil geen 54 euro pm hieraan missen!!

Beeindiging vh contract! !!!!!

Ook een klacht indienen over Vodafone?