Klacht Vodafone: Oplichter !!!

Klachtnummer
# 46736
Gebruiker
Charita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

eind september had ik een internet abonnement afgesloten bij Vodafone. Van de winkelbediende hoorde ik dat je de eerste 2 maanden maar €14 moest betalen en daarna zou dan duurder zijn. Maar ik kon die abonnement na een maand ook opzeggen dus dat heb ik ook gedaan. Op 30 okt ga ik naar een Vodafone winkel om mijn abonnement op te zeggen daar krijg ik te horen dat ik dat via de klantenservicelijn moest doen wat ik ook heb gedaan. Dus binnen 5 werkdagen zou mijn abonnement afgesloten zijn. Maar helaas is dat niet gebruikt. De abonnement kosten werden gewoon afgetrokken van mijn bankrekening. Op 24 dec bel ik weer en krijg te horen dat het wel klopte dat ik had eerder had gebeld en zei dat ze dat ze alsnog zou afsluiten en nog steeds niet is gebeurt. Intussen heb ik de overmaking geblokkeerd. Op 11 Jan krijg ik dan een brief dat ik €42 moest betalen .

De oplossing

Ik wil een geld terug !!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties