Klacht Vodafone: Oplichting

Guney01

Krijg een herinnering met typ fouten per brief dat ik nog iets moet betalen. Na telefonisch contact gehad te hebben wordt mij verteld dat ik drie jaar geleden een abonnement had tot juni 2015 en 4 termijnen niet heb betaald. Uiteraard ben ik hier niet mee akkoord gegaan omdat dit niet kan en ik geen abonnement had. En al zeker onzin vindt dat er nooit een incassobureau langs is gekomen en eerdere herinneringen heb gekregen. Dus een klacht ingediend bij Vodafone zijn website en na 4 dagen terug gebeld door een medewerker, dit keer werd mij verteld dat ik een abonnement had tot januari 2015 en 5 termijnen niet heb betaald. Dus er wordt mij twee verschillende verhalen verteld, en dat ze niet weet waarom haar collega zij dat de abonnement tot juni 2015 was en in totaal 4 termijnen waren. Vervolgens geef ik aan dat de brief slordig getypt is en typfouten bevatten en dat ik twee verschillende verhalen krijg te horen en dit niet accepteer wordt er opeens opgehangen zonder iets te zeggen. Ook heb ik de telefoon gesprekken opgeslagen waar twee verschillende dingen worden verteld en dat dat zo in het systeem staat van hun.

Zou ik niet weten maar er wordt niks betaald.

Ook een klacht indienen over Vodafone?