Klacht Vodafone: Oplossen van een storing duurt meer dan een week

Klachtnummer
# 182451
Gebruiker
Jeroen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanmorgen merkte ik dat mijn Internet eruit lag. Aangezien ik via Vodafone ook televisie afneem controleerde ik of ook mijn televisie signaal eruit lag. Dat was het geval. Vervolgens heb ik gebeld met Vodafone om te kijken hoe we dit het best kunnen oplossen. Na wat testen werd aangegeven dat mijn modus eruit lag. Er moest een monteur komen om.dit op te lossen. De eerste mogelijkheid voor een afspraak is over 7 dagen. Dit betekent dat ik dus meer dan een week ben afgesloten van Internet en tv. Ik vind dit een waardeloze dienstverlening. Is dit gangbaar voor alle providers?

De oplossing

Snelle afhandeling van het probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties